Σύνολο παραγγελίας:0€
ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΡΤΙΑΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ - ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Απόλυτη προτεραιότητα του καταστήματος μας είναι να μείνετε ικανοποιημένοι από τις αγορές σας. Για να το πετύχουμε αυτό συνεργαζόμαστε με τις πλέον αξιόπιστες εταιρείες στο χώρο μας.
Επιλέγουμε πολύ αυστηρά τα προϊόντα που σας προτείνουμε ώστε να τηρούν όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας.
Όλα οι ηλεκτρικές συσκευές έχουν εγγύηση καλής λειτουργίας οι όροι της οποίας (χρονική διάρκεια, αντικατάσταση η επισκευή κτλ.) διαφοροποιούνται ανάλογα με τον κατασκευαστή ο οποίος άλλωστε θα αναλάβει την διευθέτηση τυχόν προβλημάτων.
Εάν παρόλα αυτά κάποιο είδος λόγω αστοχίας υλικού, χτυπήματος κατά την μεταφορά η οποιοδήποτε άλλο λόγο παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα πρέπει άμεσα να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά ή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μαζί μας και εμείς θα σας καθοδηγήσουμε για την αντιμετώπιση τού προβλήματος.
Σε περίπτωση που το προϊόν πρέπει για να επισκευαστεί η να αντικατασταθεί να μεταφερθεί στην έδρα μας (σε περίπτωση που δεν υπάρχει εξουσιοδοτημένος συνεργάτης κοντά σας) για τις πρώτες 30 ημέρες τα έξοδα μεταφοράς και αντικατάστασης τα αναλαμβάνει η εταιρεία μας.
Πρόβλημα κατά την μεταφορά
Δίνουμε πολύ μεγάλη σημασία στον έλεγχο των προϊόντων πριν την αποστολή καθώς και στην συσκευασία των προϊόντων. Ο έλεγχος και η συσκευασία των παραγγελιών γίνεται από εξειδικευμένους εργαζομένους με πολύ μεγάλη εμπειρία σε αυτό που κάνουν. Με τον τρόπο αυτό έχουμε ελαχιστοποιήσει τα προβλήματα που ξέρουμε πόσο ενοχλητικά είναι για τον καταναλωτή.
Εάν παρόλα αυτά προκύψει πρόβλημα χτυπήματος προϊόντος κατά την μεταφορά, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να μας ενημερώσετε. Μπορείτε να μας ενημερώσετε είτε τηλεφωνικά (προτείνεται) είτε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (θα πρέπει να διασταυρώσετε ότι το έχουμε λάβει, υπάρχει περίπτωση μηνύματα να αποκλειστούν για λόγους ασφαλείας και να μην τα δούμε καν). Το μόνο που θα σας ζητήσουμε είναι να μας στείλετε μια πρόχειρη φωτογραφία, με όποιο τρόπο σας είναι εύκολο, που να φαίνεται το πρόβλημα. Η εταιρεία μας θα προχωρήσει σε αντικατάσταση του προϊόντος με καινούργιο σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Για οποιαδήποτε απορία σας σε σχέση με την εγγύηση και τον τρόπο λειτουργίας των προϊόντων μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα έχετε άμεσα εξειδικευμένες απαντήσεις για τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν.
Ελέγχουμε πολύ προσεκτικά τα προϊόντα που στέλνουμε, εάν όμως προκύψει πρόβλημα ελαττωματικού ή κατεστραμμένου προϊόντος, ανεξαρτήτως εάν αυτό προέκυψε κατά την μεταφορά, εμείς αποδεχόμαστε την ευθύνη και αναλαμβάνουμε αντικατάσταση του προϊόντος χωρίς καμία συμμετοχή στα έξοδα του καταναλωτή, αρκεί να ακολουθηθεί η απλή και γρήγορη διαδικασία που αναφέρεται παραπάνω.
Επιστροφές προϊόντων
Έχετε το δικαίωμα επιστροφής προϊόντων εντός 20 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Η εταιρεία μας δεν θα ζητήσει εξηγήσεις (φυσικά θα μας ενδιέφερε για λόγους αξιολόγησης και βελτίωσης των δικών μας διαδικασιών να μας ενημερώσετε), και είμαστε διατεθειμένοι εφόσον τηρηθούν οι όροι να σας επιστρέψουμε τα χρήματα. Από την στιγμή που για οποιοδήποτε λόγο αποφασίσετε την αλλαγή κάποιου προϊόντος, θα σας παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε για την πρόθεση σας αυτή το ταχύτερο δυνατό είτε τηλεφωνικά είτε μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εάν τα προϊόντα επιστραφούν στην αρχική συσκευασία τους, και είναι εν γένει στην ίδια κατάσταση πού τα παραλάβατε. Το κόστος αποστολής βαρύνει το καταναλωτή (το πραγματικό κόστος αποστολής όπως αυτό προκύπτει από το τιμολόγιο της εταιρείας ταχυμεταφορών και όχι η συμμετοχή των 4 ευρώ ή τα δωρεάν μεταφορικά).
Εφόσον τα επιστρέψετε με δικό σας μέσο στο φυσικό κατάστημα ΔΕΝ επιβαρύνεστε με κανένα κόστος επιστροφής, σε διαφορετική περίπτωση επιβαρύνεστε με το κόστος μεταφοράς το οποίο είναι 3 ευρώ για δέματα μέχρι 2 kg και ένα ευρώ για κάθε επιπλέον κιλό (για μεγάλα δέματα με μικρό βάρος υπάρχει χρέωση όγκου: (ύψος χ πλάτος χ μήκος : 5000 και προκύπτει ο αριθμός των κιλών). Τα παραπάνω ισχύουν εάν επιλέξετε την εταιρεία ταχυμεταφορών που θα σας υποδείξουμε.
Για την επιστροφή των χρημάτων θα σας ζητηθεί να μας στείλετε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τον τραπεζικό σας λογαριασμό. Μόλις παραλάβουμε τα προϊόντα θα εκδοθεί το αντίστοιχο φορολογικό παραστατικό και στην συνέχεια θα κατατεθούν τα χρήματα στο τραπεζικό λογαριασμό που μας έχετε υποδείξει (εντός 2 εργάσιμων ημερών). Σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα ή paypal μπορεί να επιλεχθεί η μερική ή ολική ακύρωση της καταβολής μέσω της ίδιας οδού.
Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές σε είδη μπάνιου, και είδη προσωπικής υγιεινής.